20 червня в Центральній бібліотеці ім. М. Лермонтова відбулася прес-конференція на тему інформування мелітопольців про відкриття на базах 5 бібліотек міста інформаційно-консультаційних центрів для використання інтерактивної платформи "Відкрите місто" http://opencity.in.ua.
Інтерактивна платформа «Відкрите місто» дає мешканцям можливість вирішити важливу громадську проблему, звернувшись до органу, відповідального за прийняття рішення. Цей ресурс наблизить владу до громадян та створить дієвий механізм їх взаємодії у вирішенні найбільш гострих місцевих проблем у сфері ЖКГ, благоустрою, утримання територій та інших питань.
Вже з 1 липня 2017 року бібліотекарі допоможуть мешканцям міста, які не мають доступу до Інтернету або навичок використання комп'ютера, описати проблему, відмітити її на карті інтерактивної платформи, прикріпити фото чи відео з адресою проблеми та сформувати електронний запит, а також перевірити, який статус має запит: прийнятий до розгляду, вирішений чи невирішений (з позначенням причини).
Відтепер мелітопольцям не потрібно стояти у довгих чергах під кабінетами чиновників, писати звернення та листи, на які не відповідають. Мешканці міста зможуть оперативно зі смартфона, планшета, ноутбука чи комп’ютера за допомогою інтерактивної платформи «Відкрите місто» та міських бібліотек звернутися до житлово-комунальних служб міста та відслідковувати вирішення проблем.
Нагадаємо, що реалізація ініціативи «Відкрите місто» здійснюється за підтримки Фонду Ч.С. Мотта, а підключення м. Мелітополя до системи «Відкрите місто» стало можливим завдяки Проекту Федерації канадських муніципалітетів «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС).
Детальніша інформація про Проект у статті «Открытый город»: коммуникация для изменений в городе.
|